Aktuální semináře:

Jednotné hlášení 2026 – praktický průvodce pro personalisty a mzdové účetní

 

listopad

  • videoseminář
  • termín vysílání: 25.- 28. listopadu
  • podrobnosti k programu a vysílání zde

 

Obsazenost sálu

Připravte se na nový systém, který zásadně mění způsob, jakým zaměstnavatelé komunikují s veřejnou správou. Personalisté, mzdové účetní, vedoucí pracovníci a další odborníci získají přehled o legislativních změnách, technických požadavcích, obsahu hlášení a praktických dopadech na každodenní praxi.

Pracovní právo ve školství 2026, změny a souvislosti.

 

listopad

  • videoseminář
  • otevření chatu k semináři: 20. října
  • termín vysílání: 24.- 28. listopadu
  • podrobnosti k programu a vysílání zde

 

Obsazenost sálu

V reakci na aktuální situaci týkající se nepedagogických pracovníků zařazujeme s předstihem otevřený konzultační chat, který bude dostupný téměř měsíc před konáním semináře. Tento prostor je určen pro individuální dotazy a konzultace k možným scénářům ukončení pracovněprávních vztahů, zejména v souvislosti s výpověďmi a běžící výpovědní dobou. Součástí chatu budou také praktické postupy a šablony pracovněprávních dokumentů vztahujících se k této problematice.

Platové předpisy 2026

 

prosinec

  • videoseminář
  • termín vysílání: 8.- 12. prosince
  • podrobnosti k programu a vysílání zde

 

Obsazenost sálu

Seminář přináší přehled aktuálních změn v odměňování zaměstnanců ve školství od roku 2026. Zaměří se na novelu nařízení vlády č. 341/2017 Sb., nové platové tarify pro pedagogické i nepedagogické pracovníky, strukturu zaručeného platu a minimální mzdu, změny u DPP/DPČ a vybrané výklady MŠMT. Součástí bude i diskuse nad příklady z praxe.

Upozornění k rozpočtování platů nepedagogických pracovníků

Aktuality k platovým předpisům:

1. 6. - účinná flexibilizační novela zákoníku práce

1. 6. - účinná novela NV č. 341/2017 Sb., (NV č. 155/2025 Sb.),

Předpis ke stažení zde

O co se zejména jedná?
Navrhované změny se týkají § 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Jedná se o dva nesouvisející tituly pro započtení náhradní doby do celkové praxe zaměstnance

V čem se to liší od dosavadní praxe?

--------------------------------

Některá další ustanovení z legislativy účinné k 1. 1. 2025

Sleva na pojistném pro pracující důchodce od 1. 1. 2025

Přepočty MD, RD a péče o děti - Odstranění limitu 6 let u zápočtu náhradních dob spojených s péčí o dítě.

Zákon o pedagogických pracovnících - Upozornění na výklad MŠMT k přespočetným hodinám u zástupců ředitele

Software:

Personální kancelář Platy 2025

Aktuální verze 7.5.3. (uvolněna 25. června 2025)

Verze: 7.5.2. (uvolněna 30. května 2025)

V souvislosti s novelou NV 341/2017 Sb., o platových poměrech ve veřejných službách a správě došlo k aktualizaci 7.5.2.

Pokyny k aktualizaci zobrazíte zde

Personální kancelář Platy

O programu:

Program zpracovává podklady pro mzdové účetnictví a vedení příspěvkových organizací (není programem pro zpracování mezd, ale jeho doplňkem v oblasti vstupů). Program umožňuje hromadnou správu personálních dat v organizaci. Poskytuje informace o potřebě nominálních mezd při tvorbě rozpočtů a ekonomických rozvah. Velmi snadno lze spočítat finanční částky potřebné na jednotlivé složky mzdy - osobní příplatky, zvláštní příplatky, příplatky za vedení, tarify, dále pak přepočtené počty zaměstnanců apod. Program tiskne pracovní smlouvy dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr a mnoho dalších dokumentů ze vzorových šablon. Zabudované kontrolní systémy řídí zařazení zaměstnance do platového stupně – program hlídá odpočty let, krácení podle typu praxe, doby mateřských dovolených atd. Program je pravidelně aktualizován. Legislativní změny jsou řešeny hromadnými převody a tisky. Průvodce programem (PowerPoint) si můžete stáhnout zde.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Evidence pracovní doby a nejen to! + kompletní výstupy pro mzdovou účtárnu!

Současná verze: 3.5.3. (vystaveno 30. 9. 2025)

  • na kartě zaměstnanců přidáno vizuální zobrazení měsíčních uzávěrek
  • oprava indexů v souvislosti s načítáním přesčasů
  • další vnitřní změny v souvislosti se zabezpečením systémových a databázových souborů

Evidence pracovní doby

Řešení evidence pracovní doby a stanovení harmonogramu směn s kompletními výstupy pro mzdovou účtárnu. Způsob, jak se jednoduše a prozatím i velmi levně vyrovnat se složitou situací a povinnostmi zaměstnavatele ve vztahu k pracovní době.

Pravidelným používáním programu zaměstnavatel plní zákonnou povinnost vedení evidence pracovní doby svých zaměstn

anců. Podrobnosti k programu naleznete zde

Pokladna

Pokladna

Současná verze: 3.5.0. (vystaveno 2. 1. 2025)

Jednoduché ale účinné vedení pokladny.

Tisky výdajových a příjmových pokladních dokladů nebo pokladní knihy.

Snadné vyhledávání účetních dokladů.

Více o pokladně zde