Publikace:

Katalog prací

E_kniha na CD

Snadné vyhledávání příkladů prací. Speciální výtah příkladů pro školství, metodický pokyn MŠMT k uplatňování katalogu prací ve školství a zařazování zaměstnanců do platových tříd.

 

 

 

 

 

Semináře:

Platové předpisy 2025 - změna termínu vysílání

 

prosinec

  • 12. 12. otevření chatu
  • termín vysílání: 23.- 30. prosince
  • podrobnosti k programu a vysílání zde
  • registrace na seminář otevřena až do 23. prosince včetně

 

Obsazenost sálu
Cestovní náhrady v souvislostech - školství

 

leden

  • videoseminář
  • termín vysílání: 20.- 24. ledna
  • podrobnosti k programu a vysílání zde

 

Obsazenost sálu

Platové předpisy2025 v legislativním procesu:

Aktuálně: Novela nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech

Z nejdůležitějších připomínek uvádíme:

Výše uvedené připomínky zůstaly ve vypořádání v rovině rozporu, nebyly MPSV akceptovány.

Personální kancelář Platy 2025

Současná verze: 7.4.0, verze pro rok 2025 bude ke stažení po zveřejnění novely NV 341/2017 Sb. ve Sbírce zákonů - předpoklad 30. 12. 2024.

Personální kancelář Platy

O programu:

Program zpracovává podklady pro mzdové účetnictví a vedení příspěvkových organizací (není programem pro zpracování mezd, ale jeho doplňkem v oblasti vstupů). Program umožňuje hromadnou správu personálních dat v organizaci. Poskytuje informace o potřebě nominálních mezd při tvorbě rozpočtů a ekonomických rozvah. Velmi snadno lze spočítat finanční částky potřebné na jednotlivé složky mzdy - osobní příplatky, zvláštní příplatky, příplatky za vedení, tarify, dále pak přepočtené počty zaměstnanců apod. Program tiskne pracovní smlouvy dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr a mnoho dalších dokumentů ze vzorových šablon. Zabudované kontrolní systémy řídí zařazení zaměstnance do platového stupně – program hlídá odpočty let, krácení podle typu praxe, doby mateřských dovolených atd. Program je pravidelně aktualizován. Legislativní změny jsou řešeny hromadnými převody a tisky. Průvodce programem (PowerPoint) si můžete stáhnout zde.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Evidence pracovní doby a nejen to! + kompletní výstupy pro mzdovou účtárnu!

Současná verze: 3.4.14. (vystaveno 28.6.)

  • úprava automatu v zadávání nemocenské, kódy 2122, 2123
  • 2122 - dočasná pracovní neschopnost s výplatou náhrady mzdy/platu
  • 2123 - dočasná pracovní neschopnost s výplatou nemocenské
  • opravy v zobrazení sestav
  • úprava zadávání přesčasů

 

Evidence pracovní doby

Řešení evidence pracovní doby a stanovení harmonogramu směn s kompletními výstupy pro mzdovou účtárnu. Způsob, jak se jednoduše a prozatím i velmi levně vyrovnat se složitou situací a povinnostmi zaměstnavatele ve vztahu k pracovní době.

Pravidelným používáním programu zaměstnavatel plní zákonnou povinnost vedení evidence pracovní doby svých zaměstn

anců. Podrobnosti k programu naleznete zde

Pokladna

Pokladna

Současná verze: 3.4.0. (2024)

Jednoduché ale účinné vedení pokladny.

Tisky výdajových a příjmových pokladních dokladů nebo pokladní knihy.

Snadné vyhledávání účetních dokladů.

Více o pokladně zde

 

Kancelář GDPR

O programu:

Program je určen k administraci zákona č. 101/2000 Sb. , o ochraně osobních údajů a implementaci nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679.

Je určen primárně pro školy a školská zařízení, u kterých předdefinovává účely zpracování s právními tituly pro zpracování, které se ve školství nejčastěji vyskytují, ať už se jedná o výkon právních povinností, smluvního plnění nebo zpracování na základě souhlasu. Veřejnoprávní předpisy ve školství (školský zákon, zákon o pedagogických pracovnících, a dále zákony o daních z příjmů, účetnictví, sociálním zabezpečení zdravotním pojištění atd. stanovují detaily zpracování osobních údajů, od kterých se nelze odchýlit, a jejichž zpracování má zřetelný zákonný podklad. Výčet zpracovávaných osobních údajů zaměstnanců, dětí, žáků a studentů na základě veřejnoprávních předpisů včetně určení konkrétních předpisů je již v programu immplementován, uživatelúm tak odpadá značná administrativa, doplní jen údaje o organizačních a technických opatřeních k zabezpečení v míře odpovídající rizikovosti zpracování.

Základní atributy programu - zvládnete to sami: